Take it to the base...

Idag har jag varit jävligt rakt på. Skickade ett sms till fröken frisk där jag skrev:
Har lägenheten för mig själv idag. Så hör av dig så får du höra av dig. Kram Joel
Det är väl lagom ärligt och rakt på sak? Förmodligen så får jag inget svar och får sova själv men shit happens. :P
Vad ska man göra? Runka är ju skönt iaf så!

Btw. Hon på talang. Cilla är riktigt läkert. Hon får gärna titta förbi mig med en privat show. Gärna naken. :P
Nu ska jag fortsätta vara social med syster, bror och alla andra här.

Kram kram Joel

Kommentarer
Postat av: Jessica

Typiskt Joel, kåtast i stan :) ha ha ha. Schlagerfest hos oss imorron, o du måste komma!! (förövrigt så är det jävligt pinsamt att jag ska kolla på schlager, men tävlingen ifråga hålls ju i Helsinki så därför måste jag) ha ha ha

Postat av: Pelleelina

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2010-04-22 @ 10:26:28
URL: http://pelleelina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback