I know, i know

Jag vet att jag skulle bli bättre på att skriva i bloggen men saknar inspiration till det. Dels för att det som händer omkring mig just nu är alldeles för kaotiskt för att orka sätta på pränt. Dels för att jag vill ha respons på det jag skriver från dom som läser det. Inte för att jag skriver för er utan för att jag skriver för mig själv. Men ändå. För jag vet att jag har stammisar som säkert är inne på min blogg fler gånger under en dag för att se om jag uppdaterat.
Visst jag bryr mig inte om att öppna mig och berätta om mina kukproblem eller om att jag mår skit just nu eller att det med tjejer inte är ngt att tänka på min del då de tjejer jag blir intresserad av bara ser mig som en vän. Precis som dom gör med Mouth McFadden i One Three Hill.

Så därför vill jag göra er mina läsare mer delaktiga.


Varför tror ni det är så att flickor bara vill vara vän med mig?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Självförtroendet som inte alltid finns där kanske, annars så kan det ju faktiskt vara så enkelt att du träffar FEL tjejer. Lite som att tjejer söker Bad Boys fast att det aldrig funkar i längden

Postat av: sofie

Men lilla, jag håller med föregående. Tror att det handlar just om ditt självförtroende, och det faktum att du analyserar allting. Låt det bara hända, plötsligt händer det så att säga. Jag har i och för sig inte så mycket att säga till om där, men ändå. Jag är ju aktiv iaf.

2007-10-18 @ 23:01:01
URL: http://soofiie.blogg.se
Postat av: Essa

Längesen du frågade det där nu men iaf. Kan nog vara det där med självförtroendet, eller snarare självkänslan. Min terapeut har försökt lära mig skillnaden... Du verkar ju framåt men så är det den där osäkerheten som gör att du tvivlar på dig själv. Tjejer känner av den och är de sen osäkra på sig själva så blir de ännu mer osäkra om killen inte visar framfötterna.

Så om du bara hittar självkänslan och rätt tjej så ska det hela gå vägen. Känner dig inte väl men jag kan inte se nåt annat problem.

2007-11-19 @ 01:51:55
URL: http://essasfunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback