Not i thief anymore...

Nu har mor skaffat sig en dator och skaffat sig trådlöst internet så nu kommer jag skriva mer och oftare då jag har tillgång till internet 24/7. Bara så att ni vet det.

Inte för att jag vet vad mer jag ska skriva just nu. Har hänt så mkt sen jag skrev sist så jag vet inte vart jag ska börja. Kan väl börja med följetången om Fröken Fisk. Vi har lyckats ha riktigt roligt ihop utan att "ha det roligt" om ni fattar hur jag menar. Vilket känns väldigt bra. För om hon nu inte är intresserad av mig på ett romantiskt sätt så är jag mer än gärna god vän med henne för det är en toppentjej.

Nej jag orkar inte skriva mer just nu. Men som sagt var... eller som dom sjöng.. Det kommer mera.... ;P

Kommentarer
Postat av: Jessica

He´s alive!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback