What to say. What to do?

Finns massor jag känner att jag egentligen skulle må bra av att få ur mig men jag har inte riktigt nått den gränsen så jag kan låta fingrarna dansa och allt rinner ur mig. Tyvärr. För jag vill vara glad och positiv igen. Vill inte fortsätta ner i mitt mörka hål och stänga in mig. Men just nu kan det inte hjälpas.

Men för att ge er en liten tease över hur jag mår egentligen innan för mina skyddslager och masker så skriver jag såhär:

oösdajnfcöojasdnfoöjasdnfkasnfp0asdfkawn dfåcfck+df9jajkffbnasodjnfopawmfåpasf´åqakdnj bhbhaKDHBFIÖASOHJF0Å8SAA FKSA BDOFÖJNPÄJIAOoösjdnfo9ausbdfkinsinnspädifnaslk foasnkmföåpadsnfkja sbdfuabflasjd nfosaudfpasdjdfoiabfas ndfhkbasdlkfjihåortf awkejfnpasdnfiuans fpaiejf
äshdfkja sbndöoufnawsöljd fnäpaskmndfjas
asdiojbföaosjdnfp0awi8hnaw4kfbasildnp0 aq wefrjasdokjfa0w098t4fnukajsbdpfäåijnasoidbufasdfaubsdfkh
ujbasdfkjbsadoufh8aslkjdfnpasodjv+¨0asd9jdfibasdfmkjnpasfihgiybasflkjasdnf
¨öoasubdfkajsbvfpoawoöuslkdjboiasdiubasldkfpb9auowbrglksadngfp9iashtaw4eoövi.

Så kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Annarki

Ja, men såklart att det e så!! Bara saknar dig så =) Det ska bli skitkul att ha dig här igen!!

Postat av: Annarki

Idag kommer du hit, hurra! hurra! hurra! =) =) =)

2007-09-28 @ 10:44:16
URL: http://annad.blogg.se
Postat av: Annarki

BLOGGA MERA!!

2007-10-06 @ 12:01:08
URL: http://annad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback